« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

4. Przyjęcie informacji i oceny podmiotów niezaliczanych do sektora finansów publicznych w zakresie realizacji zadań z dotacji udzielonych z budżetu Miasta w 2024 roku.

5. Analiza raportu z wykonania w 2024 roku Miejskiego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii Miasta Mińsk Mazowiecki i efektów jego realizacji.

6. Przyjęcie informacji dotyczącej zasobu mieszkaniowego miasta Mińsk Mazowiecki.

7. Przyjęcie informacji o zrealizowanych w 2024 roku zadaniach z zakresu utrzymania porządku i czystości w mieście.

8. Przyjęcie informacji o gospodarce nieruchomościami.

9. Analiza sprawozdań i ocena efektów działania jednostek organizacyjnych Miasta za 2024 r.:

a) Miejski Dom Kultury,

10. Informacja Burmistrza Miasta z działalności w okresie między sesjami Rady, zwłaszcza z wykonania uchwał Rady oraz sprawozdanie z realizacji zadań inwestycyjnych Miasta na dzień 12 maja 2025 r.

11. Podjęcie uchwał:

c) zmieniającej uchwałę w sprawie utworzenia Zarządu Gospodarki Komunalnej w Mińsku Mazowieckim,

12. Podjęcie rezolucji wzywającej Inwestorów prowadzących działalność na terenie miasta Mińsk Mazowiecki do realizacji inwestycji mieszkaniowych w sposób zgodny z rozstrzygnięciami aktów prawa miejscowego uchwalanych przez Radę Miasta Mińsk Mazowiecki, decyzjami wydawanymi przez Burmistrza Miasta Mińsk Mazowiecki oraz innymi ustaleniami wynikającymi z uzgodnień dokonywanych z władzami Miasta w zakresie zieleni miejskiej.

13. Wolne wnioski i komunikaty.

14. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej